Nyt on ollut muutenkin aivan hulvaton DIY-vaihe päällä. Oon ommellut kevätvaatteita itselle ja äitiysvaatteita siskolle. Sain viimeisimmän tunikan tänään postiin kohti pääkaupunkiseutua, ja aloin jo vähän suunnitella uutta... Laitan kuvia vaatteista sitä mukaa kun käytän niitä :)
Sitten loppuun ihan pienen pieniä kuvia viikonlopun synttärisankarista. Muistin alkaa haluta blogikuvia puoli neljän aikaan aamuyöllä, aina yhtä hyvä idea neljän tunnin raivokkaan tanssimisen jälkeen :D Pääasia oli kuitenkin, että vieraat olivat ihania, leikit hauskoja (mutta eivät kyllä yhtä hauskoja kuin pikkulikkana!), suklaakakut hyviä, lahjat parhaimmistoa ja hopeakorkkarit sekä carrie-hame saivat ulkoilla pitkästä aikaa! Armaksessa oli kyllä aivan loistavan hyvät bileet, eikä sitten jälkeen päin harmittanut kovastikaan vaivihkaa kohoamaan päässyt pääsymaksu. Hmh, mutta se siitä. Bändi oli paikallaan :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti